sobota 29. septembra 2012

BB krémy: 4. časť (Skin79 Triple Functions Super Plus BB Cream REVIEW)


 Ahojte, 
dnes som si pre vás pripravila predposledný diel série o BB krémoch. Konkrétne sa bude jednať o asi najpopulárnejší krém od značky Skin79.

ZÁKLADNÉ INFO:
 Pokiaľ viem, toto BB-čko existuje len v jednej veľkosti, 40 ml, pričom najnižšia cena na Slovensku je 18,79 eur (coolbeanz.sk sa nedávno zlúčil s iným obchodom a teraz funguje pod názvom bbcreamshop.sk. Zaujímavé je, že s mnohými cenami šli zhruba o euro dole, poštovné v SR je len 1,50 eur a rozšírili si sortiment.)
Má tri primárne funkcie: bielenie, zlepšenie jemných vrások a SPF 25.
Spočiatku som sa obávala toho bielenia, no na stránke obchodu som si prečítala, že nejde o nič invazívne, skôr o zastavenie procesu, ak tým niekto trpí. Na druhej strane ma ale zarazilo zloženie, ktoré obsahuje nejeden parabén či silikón. Nie práve najlepšia reklama údajne "zdravému výrobku".
 Reklamné rozprávky si na dobrú noc môžete prečítať TU. Pre mňa bolo podstatná hydratácia a tvrdenie, že neupcháva póry.


RECENZIA:
Po prvýkrát som vzorku (obrázok sáčku chýba, keďže som ho dostala ako bonus, a preto od neho veľa neočakávala) použila so slušnou dávkou skepticizmu, pretože všade sa uvádzala jeho vhodnosť pre mastnú pleť, od ktorej mám ďaleko. Aké bolo moje prekvapenie, keď som sa namiesto matnej masky ocitla s veľmi pekne a prirodzene vyzerajúcou pokožkou.
Ale poporiadku.
 S vôňou sa výrobca nenamáhal, z tejto stránky mi bola príjemnejšia Missha, no aby som mu nekrivdila, je to lepšie než u Lioele, ktorý to trochu prehnal. Opísala by som to ako typickú krémovo-makeupovú vôňu, neurazí-nenadchne.
 Textúra je opäť niečo medzi predchádzajúcimi dvoma, dostatočne krémová na to, aby sa pohodlne roztierala, ale nie tak, aby zišla dole pri prvom náznaku tlaku. 
 Krycia schopnosť je slušná, zjemní kruhy pod očami a mierne začervenanie pleti (so západom slnka na Tahiti si ale neporadí). Páči sa mi, že sa mu to darí bez terénneho zvýraznenia ako to bolo u Misshy, zaliezanie do mimických vrások je tiež minimálne. Zároveň musím potvrdiť, že naozaj neupcháva póry.
 S trvácnosťou je to komplikovanejšie. Drží slušne (6-7 hodín), na záver však nie je efekt taký výrazný ako na začiatku. Myslím ale, že je to spôsobené len mojim prehnanými očakávaniami spôsobenými neočakávaným nadšením. 
 Výsledný efekt podľa mňa nie je matný, skôr zdravo vyzerajúci. Nič žiariace, lesklé, no ani voskovo matné.
 Celkovo som naozaj zaznamenala zlepšenie pleti: hydratáciu a pocit komfortu.



ZÁVER:
Aby som to zhrnula, Skin79 sa podarilo presvedčiť ma aj napriek počiatočnej neochote, o čom svedčí aj mini verzia zakúpená na ďalšie testovanie.
S čistým svedomím udeľujem Triple Functions 95%. Ťažšia dostupnosť a vyššia cena sa jemne odrazili.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára