štvrtok 27. septembra 2012

HAUL: dm, Oriflame, Kaufland


 Voilà! 
Jeden nákup potravín, listovanie katalógom a návšteva drogérky s kamarátkou vyprodukovala túto zbierku
noviniek. Niektoré veci som už vyskúšala, takže sa za nedlho môžete tešiť na recenzie a prvé dojmy, hlavne čo sa vzorečkov týka.

ORIFLAME
Na túto značku mám mierne komplikovaný názor, pretože sa v jej ponuke nájdu veci, ktoré zbožňujem, ale aj slušná kôpka nezdarov. Vo všeobecnosti mám pozitívne skúsenosti s viacerými produktami z rady Pure Nature, plus pár samotárov z iných podskupín. Tentokrát som sa ulakomila na:



  • Essentials Eye Contour Gel (v akcii za 1,90 eur)
  • Špirála Wonder Lash Intense Black (v akcii za 3,90 eur)
  • Pure Nature Calming Face Cream with Blueberry and Lavander (v akcii za 2,90 eur)
  • Pure Nature Purifying Oil with Rosemary and Tea Tree (6,90 eur)
  • 3x vzorka z Optimals Nutri Calm Nigt Cream 
  • 3x vzorka z Optimals Oxygen Boost Cream
  • 1x vzorka Seeing is Believing Eye Cream
  • 1x vzorka Nature Secrets Shampoo with Sunflower and Blueberry
  • 3x vzorka Eclat for Women Eau de Toilette
  • 1x vzorka Ice EDT
  • 1x vzorka Fire EDT
- všetky vzorky parfumov a krémov sú za 0,20 eur a šamúóny s kondicionérmi za 0,50 eur.

DM a KAUFLAND:
V DM-ku som sa zásobila vecami, ktoré mi chýbali pri líčení iných ale i seba, keďže ma čaká nejedna slávnostná príležitosť, a zopár ďalších vecí:


  • Essence umelé mihalnice: s týmito mám dobré skúsenosti z hľadiska hustoty, výraznosti a hlavne výdrže vďaka super lepidlu. (2,89 eur)
  • pomáda Placenta s jelením lojom (1,55 eur)
  • Catrice Smokey Eyes Brush (2,89 eur)
  • Alverde sprchovací gél (niečo menej ako 1 euro)
  • ziaja denný krém s kozím mliekom: mastnejšia alternatíva na zimu (Kaufland 3,99 eur)




2 komentáre:

  1. Keď si si tie umelé mihálnice odlepila tak sa ti nepoškodili tvoje ??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie, vôbec si ich nevšimli :D
    Ja sa snažím lepiť ich na viečko pri korienkoch, nie na mihalnice samotné.
    Ale viem si predstaviť, že pri každodennom používaní by sa to prejavilo...

    OdpovedaťOdstrániť