piatok 12. októbra 2012

Vzorkovníček: Oriflame



 Pred dvoma týždňami ste si mohli prečítať o nových zásobách prevažne od Oriflame.
Dnes sa dozviete, aký dojem na mňa spravili vzorky 2 pleťových, 1 očného krému a šampónu.
Príjemné čítanie :D.

Oriflame Seeing is Believing Multi Benefit Eye Cream na mňa kýval z ponuky pekných pár mesiacov. Nerozhodne som pobiehala medzi pozitívnymi ohlasmi na oficiálnej stránke a neistotou vyplývajúcou z pár negatívnych skúseností.
Vzorka ma preto veľmi potešila a keďže na očný krém ho tam bolo dosť, podarilo sa mi použiť ho štyrikrát za sebou s nádejou, že sa to prejaví. Ehm, nie. Nechápem, prečo je každý tak nadšený. Žiadne zosvetlenie kruhov sa nekonalo, opuchy zmierňuje asi tak ako každý vychladený očný krém a okrem toho je dosť gélovo vláčny. Nie práve najšťastnejšia kombinácia.

Oriflame Oxygen Boost Cream
Uaaaaa, pozor, varovanie všetkým so zmiešanou a mastnou pleťou: tento krém má zvláštnu olejovitú konzistenciu. Na začiatku ma zarazila, no postupne som si na ňu zvykla, hoci jednoznačne nepatrí medzi moje obľúbené. Pri prvom použití som cítila jemné šteklenie, ktoré rýchlo vyprchalo. Celkovo krém spĺňa, čo sľubuje, teda hydratáciu a ochranu pre radikálmi, hoci to druhé je dosť ťažké posúdiť. Priemerná záležitosť, keďže za cenu dvoch balení si môžte rovno kúpiť Bioderma Hydrabio sérum, ktoré je 100x lepšie.

Oriflame Nutri Calm Night Cream
Neurazí, nenadchne, možno trochu pomôže. Sľubuje hydratáciu a upokojenie a niečo v tom zmysle sa na ňom dá pozorovať, ale ja vám neviem, ... Jednoducho, človek očakáva badateľný rozdiel v smere, ktorý je naznačený v popise produktu. Ak je pleť po použití rovnaká ako pred ním, je to mrhanie peniazmi.





O všetkých troch krémoch mám bohužiaľ ešte jednu negatívnu infromáciu: voňajú veľmi chemicky, čo má u mňa len krôčik k smrádečku.
Čo z toho vyplýva? Že klasická rada krémov z Oriflame ma nielenže nepoložila, ale odradila od ďalšieho testovania. Veď uznajte, žiaden nádejný objav z 3 adeptov? Je to paradoxné, pretože doteraz som mala skvelé skúsenosti s Pure Nature radou, ktorá obsahuje zopár fantastických, pravidelne dopĺňaných vecí.

 Oriflame Nature Secrets Shampoo for coloured hair with Sunflower and Blueberry
Našťastie práve vďaka tomuto šampónu toto nebude príspevok o  jednom veľkom Oriflame omyle. Hoci je pôvodne určený na fabené vlasy, prísľub vône ma tak namotivoval, že som si vzala vzorku na vyskúšanie. 10 ml je tak akurát na dve solídne umytia, šampón pekne pení a umýva, no vôňa ma mierne sklamala, keďže namiesto nádherných čučoriedok to bol skôr cukrový sirup. Ničmenej, výsledok stál za to: krásne zdravé, čisté, nezaťažené vlasy s objemom. A čo viac, ako prezrádza už názov rady, NATURE Secrets, ide o produkt bez obsahu silikónov.
Šampón ma zaujal natoľko, že zvažujem jeho objednanie.

1 komentár: