piatok 26. októbra 2012

BEAUTY FRIENDS: Kiwi Sheet Mask (REVIEW)


 Bez dlhých úvodov, na ktoré by som mala právo nebyť takmer týždennej pauzy, sa vrhnem rovno do hodnotenia tohto, pre mňa nového, výstrelku. Veď kto povedal, že masky na tvár musia byť len v tube?

ZÁKLADNÉ INFO:
Konkrétne táto maska je od značky Beauty Friends a spolu s ďalšími súrodencami iných ingrediencií sa dá zohnať na internete za cenu 1,25 EUR. Balenie obsahuje 23g, aj keď skutočne netuším, či si robia srandu s vážením bavlneného obrúska napusteného sérom. Môj druh obsahuje výťažok z kiwi a podľa stránky je bohatá na vitamíny a ovocné kyseliny, vďaka čomu by mala byť skvelá na hydratáciu a pehy. Tie nemám, čiže niečo také je dosť ťažké na mne postrehnúť, no posnažím sa vykompenzovať to podrobnými postrehmi v iných ohľadoch. Produkt je možné pred použitím ochladiť v chladničke pre osvieženie alebo naopak, zohriať v horúcom kúpeli, čo mi príde vhodné pre masky s čistiacimi účinkami. Aplikovať by sa mal na vyčistenú pleť, nechať pôsobiť 20-30 minút a následne vmasírovať zvyšky do pokožky.


RECENZIA:
Otváranie obalu je pomerne jednoduché, dokonca bezproblémové za asistencie nožníc.
"Papier" napustený sérom je z kvalitnej hrubej bavlny, ktorá sa netrhá a neposúva kade-tade.
Čo sa vône týka, všimla som si vcelku príjemnú ovocnú arómy, ktorá však prechádza do kyslasta. Nie je to ojedinelý jav, keďže už predtým som vyskúšala ich kolagénovú masku, ktorá na tom bola podobne.
Aplikácia a nosenie je jednoduché a celkom praktické, nevyžaduje žiadne špeciálne pomôcky na nanášanie či vodu následné odstránenie. 
A výsledok? Super!
Som naozaj milo prekvapená. Pleť bola po použití jemná, žiarivá a skutočne osviežená. Veľmi dobre mi padla uprostred hektického obdobia, pleť ožila a pekne sa držala po zvyšok týždňa.


ZÁVER:
Bez rozmýšľania jej udeľujem 90% a už teraz sa teším na nejakú príležitosť, kedy si ju opäť objednám. Tých 10% padlo za obeť cene, ktorá pri pravidelnom používaní asi sporivé rekordy lámať nebude.:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára