nedeľa 21. októbra 2012

BIODERMA: Hydrabio micelárna voda (REVIEW)


 Snáď každý aspoň trochu zbehlý v starostlivosti o pleť počul o micelárnej vode z radu Sensibio od Biodermy. Zvesť o tomto zázraku sa dostala aj ku mne, pričom výsledok prišiel v podobe recenzie TU.
 Čo ma však prekvapilo bol fakt, že podobný produkt z rady Hydrabio ostáva aj napriek Bioderma boom-u v úzadí. Lepšie povedané, recenzie naň na blogoch nehľadajte, nie sú. Teda, neboli :D

ZÁKLADNÉ INFO:
Podobne ako celá vetva, aj Hydrabio micelárna voda obsahuje patent Aquagenium, ktorý stimuluje tvorbu aquaporínov v pokožke, čím zabezpečuje dlhodobú a hĺbkovú hydratáciu. Znie, to skvele, ale primárnou funkciou vody je čistenie a odličovanie, čiže hneď na úvod treba uzemniť očakávania v podobe pokožky hebkej ako po použití hydratačnej masky.
Okrem toho je Hydrabio micelárka hypoalergénna, nekomedogénna, vhodná pre suchú a citlivú pleť.
V súčasnej dobe existuje len verzia 200 ml (popravde, túto som v obchodoch veľmi nevidela) a 250 ml, ktorej cena sa výrazne líši v závislosti od obchodu. Na internete sa dá zohnať podstatne lacnejšie (8,81 eur na parfums.sk) ako v kamennom obchode (okolo 15 eur).
Spotrebovať by sa mala do 12 mesiacov od otvorenia.


RECENZIA:
 Úprimne, som z nej nadšená. Aby som nekrivdila Sensibio verzii, obe fungujú dokonale, s odlíčením a čistením pleti si poradia skvele, nerobí im problém vodeodolný makeup, ani rôzne textúry produktov.
Asi sa teraz pýtate: "Je tam teda nejaký rozdiel?"
Moja odpoveď znie: "Je."

A dokonca dva:

  • pri obyčajnom čistení je pocit po použití v podstate identický, ale ak odličujem na viackrát hrubšiu vrstvu makeupu (Rimmel Lasting Finish) nie len BB krém, po použití Sensibio micelárky som mala pocit pnutia a v oblasti nosa sa mi príležitostne vytvorili šupinky. S Hydrabio som tento problém zatiaľ nemala, pretože pokožku pekne osvieži a jemne hydratuje.
  • Sensibio verzia je určená citlivej pleti so sklonom k podráždeniu a poviem vám, cítiť to. Doslova. Pri odstraňovaní očného líčenia neštípe, keď sa náhodou dostane do oka. Hydrabio áno. Nezloží vás to, ale vnímať to budete. Mne osobne to nejako neprekáža, proste som opatrnejšia.
Inak je voda jemná a pokožku tváre nedráždi.



ZÁVER:
 K žiadnej z vôd nemám výhrady, pretože spĺňajú presne to, čo ich obaly sľubujú. Hydrabio verzii udeľujem 95% (trochu jej kazí imidž to štípanie). Pochybujem, že sa niekedy vrátim ku klasickým odličovačom, keďže tieto dve mi maximálne vyhovujú a delia sa o prvé miesto. 


1 komentár:

  1. teším sa z tvojho príspevku, lebo dlho som uvažovala nad hydrabio, ale keďže používam biodermu výhradne na odličovanie očí, tak už nemusím riešiť dilemu, dík :)

    OdpovedaťOdstrániť