sobota 27. októbra 2012

CATRICE a RIMMEL/ Ultimate Colour a Vinyl Gloss (REVIEW)


 Majú tieto dva výrobky nádej na prežitie v dnešnom svete zaplavenom značkami od výmyslu sveta?
To je otázka, ktorá ma napadla pri zvažovaní recenzie. Aká je odpoveď sa dozviete v nasledujúcich riadkoch...

Značka Catrice má v stabilnej ponuke líniu rúžov Ultimate Colour, ktorej súčasťou je aj odtieň Frozen Rose rozoberaný v dnešnej recenzii.


Obal výrobku na mňa urobil solídny dojem. Klasické lesklé čierne prevedenie z kvalitného materiálu je pevné a dá sa bezpečne zatvoriť, čiže nepríjemné prekvapenia v kabelke sa konať nebudú.

V balení sa nachádza 3.8 g, čo je plus-mínus množstvo zobrazené na fotkách. Spotrebovať by sa rúž mal do 36 mesiacov od otvorenia. Cenu si už presne nepamätám, ale bolo to nejak okolo 5 eur.



A aký je v realite? Nuž, mňa nenadchol. Ani natoľko, aby som sa nechala zlomiť pri nejakom výnimočne krásnom odtieni.
Názov zodpovedá skutočnosti: jemná ružová, možno nie úplne barbie style, farba, ale je blízko. Okrem toho, presne tento odtieň pôsobí vo väčšom množstve neprirodzene a vynikne len na snehovo bielych zuboch. Pri nanášaní sa farba nerozteká, ale má tendenciu vliezať do jemných čiar na perách. Dá sa tomu pomôcť balzamom, ale odrazí sa to na výdrži. Tá je podpriemerná, pri starostlivej aplikácii priemerná. 
Tiež som si všimla mierne vysúšanie pier. 



Ako som už povedala, nie je ničím, čo by vám nesmelo chýbať v kolekcii. Dokonca si myslím, že za tú cenu sa v drogérii dajú zohnať kvalitnejšie rúže s krajšími farbami.

Na druhej strane Rimmel si u mňa spravil očko týmto leskom z rady Vinyl Gloss. 




Do tuby sa zmestilo neznáme množstvo produktu (na obale nie je uvedené žiadne orientačné číslo) s dátumom spotreby 24 mesiacov od načatia. Cena je mi, bohužiaľ, neznáma, keďže šlo o darček. Obdarúvajúca osoba ma odhadla na bezpečný odtieň Take A Chance. Priznávam, že tento názov vo mne evokuje skôr odvážnejšiu farebnú kreáciu, niečo ako koralovo červenú alebo fuchsiovú. Z popisu som vyrozumela, že má ísť o výrobok s bohatým leskom.



Vôňou sa lesk nijako neodlišuje od klasicky formulovaných výrobkov podobného typu, ide o nevýraznú sladkú technickú vôňu, ktorá mi však nevadí.
Prvým plusom je aplikátor, keďže som fanúšik týchto malých špongiových srandičiek. Podľa mňa sú stokrát lepšie než štetce a tisíckrát lepšie než tie hrozné "srdiečka", s ktorými sa pred pár rokmi akoby vrece roztrhlo.
Farba sa v tube javí ako jemná ružová, no na svetle vyzerá takmer priesvitne s náznakom do marhuľovo ružova. Súčasne v sebe obsahuje aj zlaté trblietky, ktoré ale z diaľky splývajú do jednotného lesku, čo sa mi ráta, pretože nemám rada lesky s časticami, ktoré človek cíti ako rozmrvený cukor.
Po nanesení je lesklý efekt zjavný, no nepôsobí vyumelkovane. Farba nie je výrazná, ale možno práve preto sa mi tak páči. Pery dostanú zlatistý nádych, ktorý konečne nevytvára tuctový vzhľad. Ak však nie ste milovníkom jemných farieb, zamerala by som sa na iné odtiene z rady.



Na pocit je lesk príjemný, ťažko povedať, či lepkavý. Zažila som aj krémovejšie, ale nemám pri jeho nosení žiadne nepríjemné pocity. Výdrž je dobrá, nedrží 8 hodín, ale takú hodinu sa zdrží. :D



Na záver by som rada spomenula, že tento konkrétny odtieň je podľa mňa unikát. Nie je priesvitný, ružový, marhuľový ani béžový. Žije svojím vlastným životom.


(pre porovnanie)


Dúfam, že sa vám recenzia páčila, ak ste už niekedy vyskúšali iné odtiene z tejto rady, dajte vedieť, aké boli vaše skúsenosti.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára