štvrtok 18. októbra 2012

HAUL: SKIN79 Triple Functions BB Cream


Ahojte, po trochu dlhšej dobe, som sa dostala k počítaču, preto tu mám dnes mini haul spojený s pochvalou na adresu konkrétneho internetového obchodu s bb krémami.

Čo sa témy BB-čiek týka, pokryla som ju už v samostatnej sérii TU, takže sa k nim vracať nebudem.
Na druhej strane, coolbeanz.sk, čo bol jeden z obchodov s BB, sa medzitým zlúčil s iným a vznikol z toho bbcreamshop.sk. Konkurenciu im robia bbkremy.sk, no ja som sa napriek pozitívnym skúsenostiam s bbkremy rozhodla pre najnovší shop z týchto dôvodov.

  • širšia ponuka BB krémov, ich rôzne veľkých balení a kozmetiky
  • o v priemere 1,5 eura nižšie ceny
  • darček ku každej objednávke (túto výhodu má aj druhý obchod, no bbcreamshop okrem darčeka zaslal aj dve bezplatné vzorky)
  • poštovné na území SR 1,50 eur
Suma sumárum, 1,5 eur + 1,25 eur (maska) + 2*0,86 eur (toľko stoja vzorky) + 0,7 eur (rozdiel v cene poštovného) = 5,17 eur (celkový rozdiel v cene)

Možno to nie je najzaujímavejší post za posledný mesiac, ale keďže kozmetika a peňaženka spolu úzko súvisia, nedalo mi nepodeliť sa. :D





Prajem všetkým krásny piatok a ešte krajší víkend.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára