nedeľa 28. októbra 2012

CALYPSO alebo Prečo Odličovacím Tampónikom U Mňa Odzvonilo...


Pri brúsení regálmi 101 drogérie môj pohľad upútala sada dvoch odličovacích hubiek v akcii za nejakých 80 centov. Párkrát som sa už pohrávala s myšlienkou na vyskúšanie inej metódy odličovania, keďže u mňa celkové očistenie pleti zahŕňa úplné nič na tampóniku, čo vedie k ich deluxe vysokej spotrebe.

V balení sú dve rovnako veľké hubky (na obrázku to tak nevyzerá, pretože jednu z nich som nechala vysušiť až príliš :D) podľa obalu vyrobené z prírodných vláken s podielom bavlny. Hubky sú dermatologicky testované a hypoalergénne. Návod odporúča pranie pri teplote 60°C.

Ak by som sa mala držať hesla: "Krátko, múdro, výstižne.", povedala by som, že odličovacia hubka je super vec. Tak super, že sa dostala do mojej dennej rutiny a pomohla mi obľúbiť si Hydrabio penu, o ktorej odličovacích schopnostiach som pochybovala.

V skratke vám predvediem 2 spôsoby jej využitia:

1. možnosť


V snahe odstrániť hrubý nános líčidiel na hubku vytlačím potrebné množstvo peny a krúživými pohybmi aplikujem na navlhčenú pleť. Jemným šúchaním prejdem po celej tvári a zvyšky opláchnem vodou. Po tomto kroku mi ostáva len odlíčiť oči a poprípade prejsť micelárnou vodou po pokožke pre dokonalé dočistenie. 
Šetrí to čas a peniaze, keďže hubka zotrie drvivú väčšinu nánosu...

2.spôsob


Niektoré masky sa dávajú dole extrémne ťažko. Hovorím o hĺbkovo čistiacich prípravkoch, ktoré po 10 minútach zaschnú a stvrdnú. Dobrým príkladom je aj táto maska od spoločnosti Himalaya, ktorá funguje priam zázračne, a preto jej v blízkej dobe venujem samostatný post.
Ale späť k téme. Všetky masky idú s mokrou hubkou dole jedna báseň. Dokonca som si všimla aj jemný peelingový účinok, ktorý mi pri použití masky šetrí čas.

Hubky nie je problém raz za týždeň spolu so štetcami preprať a nechať voľne sa sušiť na vzduchu.
Ešte jedna zaujímavosť: hubka po vystavení vplyvu vody naberie na objeme..



Celkovo som s hubkami veľmi spokojná, myslím, že sa oplatí ich vyskúšať ako inú alternatívu ku klasickým metódam čistenia pleti a odstraňovania make-upu.

Ako to vidíte vy?








8 komentárov:

  1. super tip! a tiež si myslím, že je to aj ekologickejšie a šetrnejšie k prírode, keď si človek vezme, koľko žena minie klasických vatových tampónov... myslím, že toto je tiež nezanedbateľný fakt. Ok, tak si ich teda pôjdem kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý tip! Otázka je, jak hygienické to je a jak dlouho to vydrží :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím, že pri pravidelnom prepieraní bude výdrž slušná, aj keď asi nie večná. Pre mňa je to fajn vec na dni, keď mám toho na sebe viac. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako dlho ti vydrzali?

    http://myfashion-and-me.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte stále ich používam :D
    Sú pomerne kvalitné, čiže keď ich periem, nedrolia sa ani nič podobné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hygienické to bude, když si to člověk jednou za čas vyvaří (stačí voda z rychlovarné konvice). :) Mám je minimálně od jara a pořád dobrý.

    Chci zkusit časem antibakteriální houby z moře. Ale pořád váhám, tyhle u nás stojí 30,- Jedna mořská stojí 159,- v Tescu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj chcem sa ťa oppýtať že ako ich pereš ? D:

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Klasicky v teplej vode s Perwollom. Len ho treba poriadne vymyť, aby ti nezareagovala pokožka, hlavne ak ju máš citlivejšiu :) Prípadne skús vyvariť v horúcej vode ako píše slečna hore v komentároch.

    OdpovedaťOdstrániť