utorok 30. októbra 2012

FAVOURITES: Október


Ďalší mesiac je za nami a to znamená rekapituláciu a zhodnotenie najlepších kozmetických vychytávok.

1. Himalaya Herbals Neem Mask
Z tejto vecičky som totálne paf. Poznáte tú nádej, ktorú vkladáte do novej inovácie v oblasti čistenia pleti, a sklamanie, ktoré zvyčajne nasleduje? Ja teda áno. Postupne som rezignovala a podkožné nečistoty len raz za čas zredukovala pomocou čistiacich prúžkov. Nedávno som však náhodou natrafila na recenziu čistiacej masky značky Himalaya a zaujali ma priložené fotky, na ktorých som jasne videla masku v akcii. Tak ma to navnadilo, že som si ju pohľadala v našom DM-ku. Čo vám budem vykladať? Za týždeň som presvedčila dve spolužiačky, ktoré si ju po jednom vyskúšaní utekali kúpiť.

2. Calypso Demake-up Sponge
Produkt, ktorému bol venovaný aj posledný príspevok. Efektívne mi pomáha pri odličovaní a za tú cenu je to podľa mňa krádež :D.

3. Oriflame Pure Nature Calming Cream with Lavander and Blueberry
Veľmi príjemná vecička s vôňou úplne ako čučoriedkový jogurt. Pekne vyživuje a upokojí pokožku. Momentálne ho používam na noc.

4. L'Oreal Colour Riche Sweet Lychee
Neskutočne krásny odtieň, ktorý mám v oku už pár rokov. Jeho najlepšou vlastnosťou je, že pristane každému bez ohľadu na tón pleti či farbu vlasov. Škoda len, že je v dopredaji. Mne sa môj podarilo ukoristiť v 101-tke za smiešnu cenu.

5. Chanel Chance
Asi prvá vôňa, ktorú som si nevyberala sama a ktorá sa mi páči aj napriek sviežej parfemácii (kedykoľvek vidím v popise slová ako svieža, ľahká, čistá, mám pocit, že to bude voňať ako osviežovač wc). Je origoš, príjemný a energizujúci. Trochu mi ale vadí, že nevydrží celý deň.

Čo nového ste objavili tento mesiac vy? :D

2 komentáre:

  1. na himalay masku sa valia až neobyčajne pozitívne reakcie, asi jej predsa len podľahnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný post :)
    Poď na Estéé Lauder Giveaway! Hraje sa o rúž, lesk na pery a mini parfém :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť