streda 14. novembra 2012

CATRICE: Smokey Eyes Set (REVIEW)


 Dva týždne ubehli ako voda a mne na blogu nepribudli žiadne nové príspevky. Viem, je to hanba, preto som rada, že je pár vecí za mnou a opäť mám čas povenovať sa vám. :D

Priznám sa, že som sa dlhý čas bála dymového líčenia ako čert kríža. Pár nepodarených pokusov v rannej puberte, nie príliš talentovaná kozmetička a zdržanlivosť bola na svete. Avšak minulý rok v januári som líčila kamarátku na ples a po starostlivom zvážení sme sa zhodli, že za pokus to stojí. Už sa nepamätám, ako som prišla práve k tejto značke, ale farebná kombinácia mi bola jasná hneď od začiatku.

Tento set je súčasťou permanentnej kolekcie Catrice a celkovo sú v ponuke 4 variácie: klasická čierna, jemnejšia hnedo-čierna, šedo-fialová, hnedo-zelená. Ja som si vybrala hnedo-čiernu s názvom: 030 Meet Me At The Bonfire. V balení, ktoré treba spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia, sa nachádza 7.45 g tieňov spolu s návodom na zadnej strane. Osobne si myslím, že popis sa hodí na vytvorenie klasických dymových očí, ktoré však nepristanú každému. Toto líčenie je treba prispôsobiť tvaru očí a tváre. Ničmenej, pre začiatočníkov to môže byť celkom dobrá pomôcka. Cenu si presne nepamätám, ale myslím, že to bolo nejakých 5 eur.


Vo vnútri sa nachádzajú 4 očné tiene a obojstranný aplikátor tak so špongiou, ako i štetcom.
Na začiatok odbavím práve aplikátor: jeho dva konce sú proste opačné póly. Štetec je jednoducho nanič, ľahko sa rozpadá a je plochý, teda tieňovanie sa nekoná. Na druhej strane hubička je najlepšia, akú som kedy vyskúšala. Tvar je skvelý, ľahko sa s ním nanášajú tiene  a keď na to príde, šikmenie a blendovanie tiež nie je na zahodenie. Hubka sa neohýba, no nie je ani tvrdá. Bohužiaľ, sama ho používam už takmer rok tak často, že po mnohých praniach sa jeho polovice rozišli.


Čo sa tieňov týka, milo ma prekvapili. Tri z nich sú pigmentované veľmi dobre, 1 (2. najsvetlejší) mierne zaostáva. 
1. tieň: veľmi pekná rozjasňujúca farba, ktorá sa dá použiť aj samostatne. Na rozdiel od iných jej podobných je neprášivá. Obsahuje malé trblietky, ktoré však vidno len z menšej vzdialenosti.

2. tieň: svetlá hnedá je celkom podarená, len je jej potrebné väčšie množstvo a jemnejšie tieňovanie. Rovnako ako predchádzajúci odtieň, aj ona obsahuje rovnaké trblietky.

3. tieň: dymová tmavohnedá je podľa mňa veľmi podarená. Dodáva celej paletke dymový efekt na rozdiel od iných "tmavých hnedých", ktoré sú v skutočnosti bronzové a človek s nimi vyzerá ako keby mal zapálené oči. Je matná.

4. tieň: čierna s krémovou textúrou je u mňa najmenej používaná, pretože po veľkom stmavení veľmi netúžim. Trochu ju podozrievam z otláčania, ale nemala som príležitosť podrobne ju otestovať.


Ako celok sa tiene držia fantasticky. Sú viditeľné, schopné vytvárať prechody a hlavne DRŽIA!
Použila som ich na pár celonočných príležitostí, vrátane vlastnej stužkovej, a nepohli sa z miesta. Je pravda, že som pod ne použila podkladovú bázu, alebo aspoň korektor, ale aj tak je to na tiene z drogérie výkon.



ZÁVER:
Tento set vrelo odporúčam všetkým, ktorí nechcú vyhadzovať veľa peňazí za tiene na večerné líčenie, lebo ho tak často nevyužívajú a hľadajú aj iné kombinácie, nielen čierno-šedú. 
Za seba mu udeľujem 90%. Nie je bez chýb, ale na mňa tak výsledný efekt pôsobí :D

A vy? Máte nejaké dobré skúsenosti s drogériovými tieňmi?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára