sobota 17. novembra 2012

ORIFLAME: Skin Energy Radiance Boost Eye Cream (REVIEW


 Oukej, je to oficiálne. Moja Oriflame mánia dosiahla kritické štádium. S každým katalógom prichádzajú nové pokušenia a moja imunita nestíha. A hoci som vďaka tejto svojej neresti objavila pár vecí, za ktoré by som dnes dala ruku do ohňa, experimentovanie na slepo môže vyjsť človeka draho. O tom som sa presvedčila aj pri tomto očnom kréme.

 Očný krém u mňa plní funkciu hydratácie a osvieženia po pretiahnutých večeroch, no výnimočne nepohrdnem ani nejakým tým odkruhovávačom, čo sľubuje prejasnenie očného okolia.
Radiance Boost Eye Cream obsahuje 15 ml a hoci jeho "skutočná" cena je 10,90 eur, ja som ho kupovala za nejakých 5-6 eur. (Ako však vtipne poznamenala iná blogerka, niekedy sa mi zdá, že tie plné ceny tam majú len tak naoko.)




Keď mi dorazila zásielka, príjemne ma zaskočila krabička s letáčikom ako z lekárne, v ktorej bol krém uložený. Krém obsahuje vitamín C, minerály a čiastočky odrážajúce svetlo. Spoločnými silami by mali rozjasniť pleť, chrániť ju pred vysúšaním a vyrovnať farebný tón. Podľa klinickým testov bola úspešnosť vo všetkých bodov vyše 80-percentná.
Ja som sa v tomto štádiu tľapkala po pleci, ako geniálne som nakúpila. Aha! Figu.
Hoci mám veľmi pozitívnu skúsenosť s vitamínom C v očných krémoch, tu ho musí byť ultramikroskopické množstvo. Ale po poriadku...

Klasická tuba je ukončená špicatým aplikátorom, ktorý si veľmi pochvaľujem, pretože nanášanie je s ním presné a jednoduché. Konzistencia je redšia, trochu mi farbou pripomína smotanu s marhuľovým nádychom. Pri bližšom pohľade na slnečnom svetle naozaj vidno jemný jas, čiže v tomto neklamali. No to je asi tak všetko. Po aplikácii necítim absolútne žiadny rozdiel, ak nerátam jemný mastnejší vzhľad miesta, kde bol krém nanesený. Ľudia, tá vec nič nerobí. Skúšala som to podobrotky i pozlotky, v chladničke i v izbe, nezaberá. Plus, vôňa je dosť chemická, ako je tomu asi u všetkých výrobkov z rady Optimals.







Tak som sa na to vykašľala. Nebudem si ničiť nervy, no tlak mi dvíha cena, za ktorú sa to predáva. Obyčajný gél z rady Essentials, na ktorý tiež chystám recenziu, je 100x lepší a pritom sa dá v akcii zohnať za smiešne 2 eurá.

Toľko môj pohľad na vec, snáď ešte percentuálne zhodnotenie: 40%. A aj to je veľa...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára