nedeľa 18. novembra 2012

RIMMEL: Lasting Finish 25 Hour Foundation (REVIEW)


 Kde sú tie časy, keď bol u mňa absolútnym vrcholom líčenia korektor a špirála???
Je síce pravda, že v bežné dni straším ľudí s makeup-free tvárou, ale keď sa už nejaká tá príležitosť objaví, dám si tú námahu a využijem všetky triky, ktoré poznám. Avšak na to, aby vynikli, potrebujem perfektný podklad. A o tom je aj dnešný príspevok...

Rimmel Lasting Finish sľubuje doslova hory-doly: nezaťažujúci pocit pri nosení, odolnosť voči poteniu, teplu, vlhkosti a oteru až po dobu 25 hodín, je obohatený o revitalizujúci minerálový komplex a zvlhčujúci Aqua Primer, vďaka ktorým sa pleť budí cítiť hydratovaná a svieža po celý deň. V drogériách sa 30 ml tohto zázraku predáva za 7,99 eur s dobou spotreby 24 mesiacov od otvorenia. Ja používam odtieň 100 Ivory.

Obal sa bude rátať snáď všetkým nadšencom sklenených túb s pumpičkovým aplikátorom, ktorý bol už toľkokrát vychválený až do neba. Nebudem to preto opakovať, stačí len povedať, že je to jeden z mnohých ďalších plusovým bodov tohto výrobku.


 Samotný makeup rozhodne patrí do kategórie tých tekutejších, ale je natoľko sebauvedomelý, že sa na prstoch nerozteká. Jeho vôňu by som opísala ako sviežu, nijako výrazne silnú. Inak je pomerne ťažké ju definovať, ale povedala by som, že takto nejako si predstavujem vôňu minerálov :D.

Roztieranie je jednoduché a bezproblémové, keďže makeup nezasychá do piatich sekúnd, človek má čas primerane sa s ním vyhrať. Skúšala som ho aplikovať prstami, pomocou klasického štetca na makeup i pomocou stipple brush a musím povedať, že najlepší výsledok sa dosiahne použitím obyčajného štetca. V tesnom závese sú prsty, ktoré ale poskytnú trochu slabšie krytie a ostanú zafúľané.
Krytie je stredné až plné, všetko záleží od metódy aplikácie a použitého množstva. Formulácia dovoľuje nanášanie aj bez podkladovej bázy, no s bázou je výsledný efekt proste dokonalejší. 


Na tvári makeup pôsobí polomatne a veľmi prirodzene, no zároveň je vidno rozdiel pred a po. Táto vlastnosť sa mi strašne ráta, pretože vyzerá dobre tak na dennom svetle, ako i večer či na fotkách.
Okrem toho dokáže pokožku pekne presvetliť a dodať jej zdravú farbu.
Moja pleť si ho pochvaľuje, keďže ju nevysúša a dobre udržiava prirodzenú vlhkosť počas dňa.




No a na záver výdrž. Bobmastická. Priznávam, že odolnosť voči oteru nie je vždy 100%-ná (problém mu robí prvá polhodina po aplikácii, kým sa neusadí, a nadmerné potenie, hoci v tomto bode sa drží statočne, zíde len minimálne množstvo a aj to len po pritlačení.), no 90%-ná bude. Ohromilo ma to, pretože aj na konci dňa vyzerá tvár upravene a relatívne sviežo. O odličovaní ani nehovorím. Aj po 16 hodinách dá dosť práce.

ZÁVER:
 Rimmel sa pri tomto produkte vyznamenal na plnej čiare, o čom svedčia aj pozitívne ohlasy mnohých ľudí. Ja sa môže len pridať.
Percentuálna úspešnosť: 100% 

P.S.: Vyskúšali ste už relatívnu novinku Rimmel Wake Me Up Foundation? Zvažujem, že ju vyskúšam, ale mám rešpekt voči "rozjasňujúcim časticiam"... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára