pondelok 14. januára 2013

Štetce z drogérie: Blush Brush


Potrebujete dobrý štetec na lícenku za prijateľnú cenu?
V tom prípade by som rada nasmerovala vašu pozornosť do stojanu Catrice, v ktorom nájdete okrem iného aj tento Blush Brush. Jeho cena je niečo okolo 5,5 eur a sľubuje profesionálnu aplikáciu pomocou kvalitných štetín.



 S týmto tvrdením môžem len súhlasiť, pretože hebkosť štetca je na deviatom stupni z desiatich. Je hustý a absolútne vôbec nepĺzne, dokonca ani pri prvom praní. Zvyšok konštrukcie je matne čierny a pevne stavaný. Bez problémov sa mu darí nabrať farbu na líčka a následne ju naniesť na pleť. Najradšej mám na ňom to, že produkt nepohlcuje, všetko vyklopí späť. 



Osobne sa mi ráta aj jeho tvar, ktorý je mierne zaoblený a zboku skosený, čo štetcu umožňuje lepšie kopírovanie línií tváre a v neposlednom rade aj využitie pri kontúrovanie. A presne táto multifunkčnosť ho podľa mňa odlišuje od mnohých iných. 

Za mňa 100%. :D

3 komentáre: