nedeľa 27. januára 2013

Ide to aj bez silikónov...


Dnes vám chcem predstaviť môjho obľúbenca v rámci starostlivosti o vlasy.
Ide o Alverde Repair-Haarspitzen-Fluid mit Traube und Avocado
Pred tým, ako som si ho kúpila, som do uličky s Alverde zavítala raz za uhorský rok, no po famóznej skúsenosti s týmto fluidom na suché končeky sa čoraz častejšie nachádzam práve tam.

Ako celá škála produktov tejto značky aj fluid sa dá zohnať výhradne v DM-kách, kde sa predáva za 2,65 eur. V balení sa nachádza 30 ml a na obale je popis tohto znenia:

"Alverde regeneračný fluid na končeky vlasov s hodnotným olejom zo zrna hrozna a avokádovým olejom ošetruje, vyhladzuje swilne poškodené a lámavé vlasy. Zvláštne zložky ako rastlinný betain a pšeničný proteín dodávajú rozštiepeným a suchým vlasom potrebnú hydratáciu. Naneste malé množstvo na končeky prstov a jemne votrite do vlhkých vlasov. Neoplachujte a ako zvyčajne upravte."

Okrem toho neobsahuje silikóny, na čo upozorňuje nápisom na prednej strane.

A prečo ho mám tak strašne rada?

Nuž, plní všetko, čo sľubuje, a mojim vlasom vyhovuje vo všetkých ohľadoch. Ale poporiadku.

Obal je jednoduchý, no malý a teda aj skladný, a naviac obsahuje pumpičkový aplikátor, ktorý uľahčuje používanie a bráni zababraniu sa. Čo sa vône týka, viem si predstaviť, že mnohí by mohli ohŕňať nos, a priznávam, že zo začiatku som na tom bola podobne, no postupom času som si na ňu nielenže zvykla, ale si ju aj obľúbila. Takto si predstavujem vôňu výrobku bez ton aróm, konzervantov a umelín. Proste výrazná aróma evokujúca prírodné extrakty.



Fluid samotný je bezfarebný a dosť tekutý, preto sa ľahko zapracováva do vlasov, ktoré vôbec, ale vôbec nezaťažuje a nemastí. Bonusom je aj bezoplachové používanie, ktoré šetrí čas.



Už po prvej aplikácii som mala pocit zdravých koncov bez ulepeného pocitu, ktorý je tak často sprievodným faktorom balzámov. Sama mám mierne suché, nefarbené vlasy preto nemôžem zaručiť, že to napraví akúkoľvek habaďúru, no za pokus to jednoznačne stojí.

Celkovo mi to vychádza na 100%.

2 komentáre: