štvrtok 24. januára 2013

Štetce z drogérie: Smokey Eyes Brush (REVIEW)


Catrice Smokey Eyes Brush sú vlastne 2 štetce na 1 paličke, oba primárne určené na vytváranie dymového líčenia. Čo je fajn, ale ako to mám, prepánajána, uskladniť?? Do stojana to nejde, lebo by sa jedna strana zničila, tak som ho nakoniec šupla k paletke, ktorá v sebe mala priehradku.

Na jednom konci sa nachádza skosený "angled brush" na nanášanie gélovej očnej linky. Je v pohode, ale trochu príliš jemný, čo spôsobuje ohýbanie, ktorý zas kazí presnú čiaru. Ale používať sa dá, len to treba párkrát vyskúšať. Osobne mu nachádzam využitie pri presnej aplikácii tieňov na vonkajšom kútiku oka alebo pri mihalniciach.


Druhý koniec predstavuje akýsi "blending brush" na tieňovanie a rozmazávanie. Funkciu si plní obstojne, aj keď podľa mňa to je hybrid štetca na nanášanie a jemné blendovanie. Trošku mi vadia menej kvalitné štetinky. Niežeby vypadávali, to nie, ale keby ich tam bolo o 30 viac a o malinko jemnejšie, nepohnevala by som sa. V každom prípade je to moja obľúbená strana. :D 



Rúčka je pevná a ľahká.

V celku je to menej vydarený zo série, ale zatiaľ som nenašla v drogériách nič lepšie, čiže
za mňa 65%.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára