nedeľa 3. februára 2013

TOP mlieko z drogérie


Miesto polhodinovej elégie na tému Prečo ma moja pleť v zime tak trápi? bude dnešná recenzia venovaná ódam na L'Oreal Triple Active čistiace pleťové mlieko určené na suchú a citlivú pokožku. 

Toto konkrétne balenie je už moje druhé, ak nerátam mlieko z tej istej rady len pre normálnu až zmiešanú pleť. Predáva sa takmer vo všetkých drogériách za rôzne ceny. (V dm-ku za 5,49 eur, čo je cena, ktorú som zaplatila ja. O týždeň nato som ho videla v TETE o euro aj niečo lacnejšie. Vrrrr...)
Balenie obsahuje 200 ml s dobou spotreby 6 mesiacov od načatia.

Konzistencia mlieka nie je ničím výnimočná, je pekne krémové a nerozteká sa, ako to býva zvykom u menej kvalitných. Má jemne naružovelú farbu (ktorú sa foťák rozhodol bojkotovať) a veľmi príjemnú kvetinovo-sviežu vôňu. K tej musím hneď poznamenať, že neirituje pokožku, čo je veľké plus.


Jediné čo by som vytkla obalu je dávkovací otvor, ktorý sa ľahko upatle, no inak funguje v pohode.


L'Oreal v popise sľubuje perfektné vyčistenú pleť a jemné odlíčenie tváre a očí. Zloženie má byť obohatené o Omega-Ceramidy pre hydratáciu a ukľudnenie pleti. Výsledkom má byť hebká pokožka bez pocitu  pnutia. 

Ó, áno! So všetkým súhlasím. Mliečko je dostatočne mastné na to, aby bez ťažkostí odstránilo aj vodeodolný makeup. Rovnako sa dá použiť na odličovanie očí, ktoré nedráždi. 
Záverečný efekt je podľa sľubov: hebká pokožka, na ktorú vo väčšine prípadov nemusím ani naniesť krém, žiadne pnutie, namiesto toho nebeský pokoj. :D


Celkovo si tento kúsok veľmi vážim a som strašne rada, že som naň natrafila. 
Pre mňa funguje priam zázračne, preto nijako neskúmam zloženie a som ochotná prepáčiť mu prípadný parabén. :D
Na fotkách to síce nevidno, ale za mesiac a pol som stihla vypotrebovať polovičku celkového objemu a momentálne po ňom siaham pri večernej očiste najčastejšie.

Jednoznačných 100%.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára