piatok 18. januára 2013

OLAY Essentials: Eye Makeup Remover (REVIEW)


Náhoda je krásna vec a nie raz so sebou prinesie zaujímavé objavy. Inak to nebolo ani tentokrát, keď sa mi ako darček k nákupu pridružil OLAY Essentials Eye Makeup Remover pre všetky typy pleti. 
Vravím si, že odličovadiel nie je nikdy dosť a vrhám sa do skúšania.


Sľuby na zadnej strane by sa dali zhrnúť do dvoch bodov:
  • krémové zloženie obohatené o zvlhčujúce zložky odstráni aj vodeodolnú špirálu, zatiaľ čo sa stará o jemnú pokožku okolo očí
  • pleť je čistá, osviežená a krásna každý deň
Použitie je trochu iné, ako klasická schéma: vata-žblnk-šmuch-kôš. Odličovač má textúru identickú s odličovacím mliekom, preto sa v primeranom množstve rozotrie na zavreté viečka, vmasíruje a následne buď opláchne, alebo zotrie tampónikom. Trochu ma zarazilo varovanie ohľadom kontaktu s očami: v prípade, že niečo také nastane, je potrebné vypláchnuť čistou vodou. Takto sa ale predsa odličovače očí nerobia...


Výrobok naozaj krásne rozpúšťa všetko očné líčenie a keby som naň bežala písať recenziu v prvých troch dňoch po vyskúšaní, asi by som nenašla žiadne negatíva. Tie však ale má. 

To, čo mi na ňom najviac vadí je strašné štípanie v očiach. Kvôli nemu mám pri používaní zatvorené oči a korienkom rias sa veľmi nevenujem, aby som mlieko náhodou nepretlačila k oku. Ale aj to sa sem-tam stane a potom letím k umývadlu.

Druhou nevýhodou je bordelárska metóda odstraňovania už rozpustených zvyškov. Prvých pár sekúnd vyzerám ako panda. Ale aby som mu nekrivdila, po prejdení vatou je oko čisté. (pozn.: hrubý nános linky/špirály vyžaduje 2 použitia)

Pleť je po ňom proste v pohode, nevysúša a nedráždi, ani nezanecháva mastný film.

TEST



(po vmasírovaní)


(po prvom solídnom pretretí)


(po odstránení posledných stôp zvýšením tlaku)

V globále si myslím, že myšlienka nebola zlá, ale produkt vyžaduje konzultáciu s oftalmológmi na tému odstránenia štípania. Ako taký by som ho odporúčala možno len ľuďom s menej citlivými očami, lebo použiť sa dá, o čom sa párkrát do týždňa presviedčam.

55%





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára