štvrtok 7. februára 2013

Le Haul


Nové zboží, ou je.. :D
Dnes v skratke:


  • L'Oreal true Match LUMI na mňa žmurkol vo chvíli, keď mi teta v parfumérke povedala, že Bourjois Healthy Mix Serum nemajú. Slovo dalo slovo a ja som z obchodu vyšla s ním v taške.
  • Catrice Berry Good ma zaujal farbou, ktorou by som rada ohurovala hlavne na jar, pretože všetky rúže/lesky, ktoré mám teraz ma jemne omrzeli.
  • Essence Hand Cream Winter Edition vo verzii Vanilla Apple Pie je návykový. Vážne. Strašne mi vonia a nemôžem prestať chodiť dokola s nosom zaboreným do vrchnáku.
  • Balea Bodycreme Sheabutter a Garnier Repair sú proste spotrebáky, ktoré mi práve vtedy prišli vhodné ako náhrada za minuté balenia telového mlieka a balzamu na pery.
Už teraz sa teším na testovanie a recenzie :D

1 komentár:

  1. som zvedavá na tu baleu :) ten krém na ruky som mala i ja, je úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť