sobota 9. februára 2013

R.I.P. # 2


Hovorí sa: "Pomaly ďalej zájdeš..." Tak nejako to donedávna vyzeralo s mojím míňaním vecí, čo sa mi nahromadili. No v posledných mesiacoch som sa vzchopila a rozhodla sa spotrebovať veci, ktoré poloprázdne ležali v úzadí. Dnes dokumentujem výsledok...


(zľava doprava)

Nivea Smooth Nourishing Hand Cream je fantastický na zimné mesiace. Ruky po ňom ostávajú vyživené a jemné aj nasledujúci deň. Pomerne rýchlo sa vstrebáva, keď vezmem do úvahy jeho mastnosť.

Oriflame Swedish Spa Cooling Shower Mousse bola veľmi príjemná záležitosť, ktorú by som si v lete rada zopakovala nebyť tej ceny.

Calvin Klein Beauty je môj najobľúbenejší parfém. K tomu sa veľa dodať nedá, lebo ako všetci vieme, vône sú vysoko subjektívne.

Alverde Dusche Pflege mit Bergamotte neohúril. Tešila som sa na sviežu vôňu limetky a bergamotu 
(kto vie ,čo za rod to je) a dostala som lacnú cukríkovú napodobeninu. Našťastie to bolo len mini balenie.

Nivea Happy Time s bambusom a mliečnymi proteínmi je GENIÁLNY! Vôňa, zloženie, účinok... Bola som veľmi spokojná a odporučila by som ho každému.


(zľava doprava)

Astrid jelení loj nepotrebuje vysvetlenia. Klasika, ktorá bola práve poruke.

Yves Rocher xxx (francúzsky názov) s bambuckým maslom je (bol) zatiaľ najlepší balzam, aký som kedy mala. Prekonal aj doterajšiu stálicu Astrid s jojobovým olejom. Neskutočne výživný, krásna vôňa, proste skvelý. No a keď naň natrafíte v balení žuvačiek Orbit zadarmo, je to osud.

Astrid jahodový. HRÚZA- DES. Neznášačka. Bŕŕ. Pery vysušuje a tá umelá aróma imitujúca jahody ma privádzala so zúfalstva.

Oriflame Pure Nature Purifying Oil je pravidelne nakupovaným členom kozmetickej domácnosti. Zaberá na vyrážky, pomáha ich liečiť a nevysúša. Oplatí sa vyskúšať.

Jelení loj s placentou bol zaujímavý, ale nepresvedčil ma o opätovnej kúpe.

REGINA jelení loj s medom voňal ako škorica a jemne po ňom brneli pery, no inak bol v pohode. Opäť žiadny prelom vo svete balzamov.


(zľava doprava)

BIODERMA Hydrabio micelárka je jednou z dvoch fliaš z akciového balenia. Celkom mi vyhovovala, no po skončení druhej si kúpim radšej Sensibio, pretože neštípe v očiach.

BIODERMA Hydrabio Mousse bola jedným z mála produktov, ktoré si človek obľubuje viac a viac ako ich pravidelne požíva. Milá, nekonfliktná a výborná na ranné osvieženie/ odlíčenie BB krémov. Ďalšie stretnutie veľmi pravdepodobné.

Bioderma Hydrabio Serum mi vyhovovalo dokonale a pravdepodobne sa k nemu vrátim počas leta. 

Ebelin odličovacie obrúsky boli v akcii, tak som sa obetovala a hoci som ich použila všetky, už nikdy by som si ich znovu nekúpila. Zvláštne páchli a nefungovali poriadne.


(zľava doprava)

Essence Pure Skin Purifying Nose Strips predstavujú už x-té balenie, ktoré som dokončila. Na mne fungujú a to hovorí za všetko.

Max Factor Lash Extension WP Mascara sa ospravedlňuje za únik do tieňa, ale bolo toho na ňu veľa. :D
Jedna z výborných špirál z drogérie, ktorá poteší hlavne dievčatá s jemnými riasami.


Tak, to by bolo zhruba všetko. Myslím, že je to celkom slušná kôpka. Práve vďaka nej mám zo seba lepší pocit a s novou dávkou entuziazmu sa vrhám do míňania ďalších zásob. 

Krásny víkend prajem.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára