štvrtok 30. mája 2013

Alverde Natural Light Make-Up (REVIEW)


Bolo to dokonalé. Dva týždne pred tým, než som si makeup vložila do košíka, som o ňom len uvažovala. Zaujal ma svojím na drogérku netypicky svetlým odtieňom. Už si nepamätám plnú cenu, ale viem, že ma odradila, keďže s Alverde mám viac negatívnych ako pozitívnych skúseností.

V ten osudný deň bol v akcii za 2,15 EUR. Prakticky krádež za štandardných 30 ml. Dokonca tam ešte bol aj ten krásny odtieň - 10 Light Ivory.


No uznajte. Dokonalosť sama. Nielenže to nie je žiadna oranžáda/citronáda, nemá ani prehnane ružový podtón. Jednoducho svetlá farba.

No a tu sa môj sen mení na nočnú moru.

Ľudia, ten SMRAD, PUCH, ZÁPACH... Nemám na to správny výraz. To je katastrofa. Nič, cez čo sa človek prenesie, keď veľmi chce. Toto je prvotriedna zmes na vyvolávanie antiperistaltických pohybov žalúdka. Keď som makeup skúšala použiť po prvýkrát, zatínala som zuby, aby som videla, či to stojí za to, a hneď ako som odpozorovala výsledky, bežala som pod kohútik. A potom vetrala izbu, lebo zápach je prenikavý a trvácny. 

K samotnému produktu mám len pár viet, kvôli zmieneným zdravotným rizikám.
Má ľahkú, krémovú textúru, ktorú je ale problém zapracovať do pleti. Nejako sa po nej kĺže a odmieta vsiaknuť. Okrem toho dosť zdôrazňuje póry.

Vzhľadom na prudký úbytok kyslíka v nasledovných sekundách, tu svoju recenziu ukončím s tým, že makeup putoval do koša. 

Táto skúsenosť ma priviedla na myšlienku nalepiť v DM-ku nad výrobok výstražné znamenie:




4 komentáre:

  1. zaujímavé, ja mám totižto presne ten istý, taktiež som ho kúpila vo výpredaji za tú istú cenu akurát pred pár mesiacmi, no a nepáchne vôbec, takmer vôbec nevonia a nie že smrdí :D asi sa ti pritrafila nejaká poriadna nehoda pri kúpe tohto produktu pretože naozaj NEPÁCHNE :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poskladám sa :D v záruke je určite, to bolo prvé, čo som kontrolovala. Neviem, snáď je môj iný, ale bolo to hrozné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj, ja som s ním bola v celku spokojná, veď za tú cenu... vôbec nezapáchal, musel byť vadný :)

    OdpovedaťOdstrániť