nedeľa 24. augusta 2014

Dvakrát ALVERDE gél na obočie (REVIEW)

  Alverde ma v 90% prípadov necháva chladnou. Nie preto, že by som snáď  mala všetky ich produkty vyskúšané a odpísané. Odrádza ma vôňa. Ja viem, že je to prírodná kozmetika, ale to by som niektoré veci nechala radšej bez pachovej stopy, než stvárať tie hókusy-pókusy, ktoré som mala šancu ovoňať. :)

V každom prípade to neznamená, že ju obchádzam úplne, a preto by som vám dnes rada predstavila dva gély na obočie, ktoré som si skutočne obľúbila.

Cena oboch sa pohybuje v rozmedzí 4-5 eur (som si takmer 100% istá, že transparentný stojí 4,19 eur a farebný o 30-40 centov viac). 

Transparentný gél na obočie a riasy


Hlavný rozdiel spočíva v tom, že táto verzia sa má o obočie a riasy okrem fixácie aj starať a vyživovať ich. Okrem toho v objeme prevyšuje svojho kolegu o 1 ml.

Čo sa balenia týka, ide o plastovú tubu, z ktorej vydolujete nielen gél, ale aj hrebienok naviac.


Samotný produkt prekonal moje očakávania. Pomocou kefky sa dá obočie krásne prečesať a doslova "nastajlovať", pretože nemá problém s rovnomernou distribúciou (je pravda, že prvý týždeň-dva po otvorení sa sem-tam nabralo viac, než by som potrebovala, ale tento zádrheľ sa dal elegantne vyriešiť otretím o okraj tuby).  Na druhej strane, niekedy mám pocit, že po zaschnutí vyzerá obočie po bližšej inšpekcii trochu "oschnuto". Väčšinou sa to stáva ale len ak neprejdem krokom č. 2, viď. ďalej.


Na svoje veľké prekvapenie som našla využitie aj pre hrebienok. Používam ho ako druhý krok a dolaďujem  ním drobnosti, keďže odbremení obočie o nadbytočný produkt. Všimla som si, že moje obočie má tendenciu jemne sa preorganizovať v prvých 2 minútach po nanesení a toto je super pomôcka, ako mu prekaziť záškodnícke plány.

Farebný gél na obočie (odtieň 01 Blond)


Ako som už spomenula, popri vyššej cene došlo v tomto prípade k súbežnému zredukovaniu objemu. :(
Nuž, doba je tvrdá.


Gél sa vyrába ešte v odtieni pre tmavovlásky, no odtieň 01 Blond je odpoveďou na zúfalé priania svetlovlasých zákazníčok, ktoré si nevedia poradiť s teplými odtieňmi svetlej hnedej.
Tu by som rada poznamenala, že sa netreba báť nejakého výrazného efektu. Všetko sa odohráva v rámci hraníc prirodzenosti. Výsledkom je na pohľad zvýraznené a doplnené obočie, ktoré nekričí na míle: ,,Ceruzkaaaaa!!!"


Priznám sa ale, že hrebeň som začala v oboch prípadoch používať až hodnú dobu po kefke, lebo som za svet nemohla prísť na to, ako sa k nemu dostať. Takže, milé dámy, proste na prvýkrát poriadne potiahnuť. Krútenie nefunguje. :D 

No a na záver porovnanie, z ktorého jasne vyplýva, že v oblasti technického prevedenia ide o totožný produkt.




Tak, ako? Pozdávajú sa vám? Skúšali ste už niektorý z nich?







1 komentár:

  1. Ja som tiež dlho nevedela prísť na to ako sa dostať ku kefke a nakoniec som si to vygooglila. :D Aj keď priznám sa moc ju nepoužívam, no samotný gél som si oblúbila hned. :)

    OdpovedaťOdstrániť