streda 20. augusta 2014

WELEDA Cold Cream (REVIEW)

 Dnes tu mám recenziu na nedávno haulovaný krém od Weledy. Kupovala som ho v českej DM-ke, čiže cenu si pamätám len orientačne, cca 12-13 eur, po prepočte.

V ten deň som hľadala nový krém, ktorý by nahradil už spotrebovaný L´Oreal Triple Active (mimochodom, skvelá záležitosť). Uvažovala som nad Mixa Anti-Redness CC Cream, keďže ma zaujala zložka cold cream, ktorá má tlmiť začervenanie. Potom som  ale zbadala tento, ktorý ju mal rovno v nadpise, a bolo to jasné.

Balenie obsahuje neštandardných 30 ml oproti klasickým 50 ml a je spravené formou tvrdej hliníkovej tuby.


Priznám sa, bola som zvedavá na značku ako takú, čiže som sa s vervou pustila do používania.



Prvý šok som zažila po vytlačení krému z tuby. Je hutný do tej miery, kedy si zachováva tvar otvoru. Má citrónovo nažltlú farbu a tu sa jeho podobnosť s citrónom, bohužiaľ, nekončí. Cold cream v tomto prípade je voskový prípravok na eskimácke zimy. :D Výrazne citrusová aróma ma nijako neočarila. Pripomína mi nie príliš drahý osviežovač vzduchu. Netvrdím, že je to katastrofa, ale zaobišla by som sa bez nej. Teraz, po vyše mesiaci používania, som si na ňu zvykla, ale nerobí rannú aplikáciu o nič príjemnejšou.



Po niekoľkých pokusoch som prišla na najlepší spôsob roztierania. Potrebné množstvo si vytlačím na ruku, odtiaľ prenesiem krém pomocou prstov v bodkách na tvár a na záver rozotriem. Je to ľahšie než pokúšať sa rozotrieť všetko naraz (človek spotrebuje oveľa viac a výsledný efekt nemá ďaleko od disco gule).



Čo považujem za vcelku zaujímavé je, že krém nie je vyložene mastný. Skôr by som použila prívlastok voskový (hlavnou zložkou je biely vosk). Na tvári vytvorí tenkú vrstvu, ktorá sa vstrebáva hodnú chvíľu. Osobne mám pocit, že sa celkom nikdy nevstrebe, väčšinu si otriem rukou alebo do oblečenia. Pridajme do rovnice leto a výsledkom je moje exponenciálne klesajúce nadšenie.



Pýtate sa asi: pocit hydratácie? Takmer žiadny. Ide o krém na zimu, ktorý poslúži ako výborná bariéra medzi pokožkou a živlami, ale na zvlhčenie pleti nestačí. Preto som ho posunula mamke, ktorá má tento druh rada, keďže bráni odparovaniu vlhkosti z povrchu pokožky.

ZÁVER
Pre mňa jednoznačný omyl, s ktorým sme si totálne neporozumeli. Na druhej strane sa ho bojím označiť za prepadák, pretože si viem predstaviť ľudí, ktorí s ním vychádzajú.  Ja som asi získala z popisu na krabičke mylný dojem. Cold cream v tomto prípade je voskový prípravok na eskimácke zimy. :D (Ale na vôni by mohli popracovať.)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára