utorok 26. augusta 2014

MAX FACTOR False Lash Effect Mascara WP (REVIEW)

 Dnes vám prinášam recenziu na ďalší kúsok z dielne Max Factor. O ich špirálach mám vysokú mienku, opakovane sa k nim vraciam hlavne kvôli možnosti vybrať si z klasickej/vodeodolnej a čiernej/hnedej verzie.

False Lash Effect mám v zbierke už takmer rok (pššššt, ide o výnimku potvrdzujúcu pravidlo) a prišlo mi vhodné spísať na ňu môj názor pred tým, než poletí do koša.



Naša spoločná história sa začala písať v deň, keď som ju videla použitú vo videu od ViviannaDoesMakeup. Páčil sa mi prirodzený a zároveň zvýraznený pohľad, ktorý vyčarovala, a tak som stiahla príslušný kus z obehu drogérie.


Na to, že názov sľubuje efekt umelých rias, je podtitulok (full lashes, natural look) na prvý pohľad pomerne kontroverzný, ale naozaj je to tak. Maskara riasy zahustí pri korienkoch a po dĺžke pekne oddelí. Žiadne zlepovanie sa nekoná a výsledok by som zaradila od kategórie "my lashes but better", čím nijako nevybočuje zo zažitej kategórie značky. Žiadna z MF špirál sa podľa mojich vedomostí nedostala v beauty svete na výslnie (snáď až na 2000 Calories), pretože ich kefky/zloženie/efekt sa držia vychodenej cesty. A to mám na nich rada. Žiadne "hits and misses", ale stabilná úroveň kvality. Človek proste vie, do čoho ide.


Ku kefke by som dodala len toľko, že je to záležitosť osobnej preferencie. Niekto má tieto umelé hrebienky s väčším priemerom rád, niekoho zas desia. Mne sa s ním napriek tomu, že uprednostňujem štíhlejšie kolegyne, pracovalo dobre, jediný problém som zaznamenala pri pokusoch o nalíčenie dolných rias. Tie sa však u mňa dajú ročne spočítať na prstoch jednej ruky, čiže to neberiem ako mínus.


Výdrž je priemerná. Nehovorím to s ľahkým srdcom, ale na to, že mám vodeodolnú verziu, som poobede permanentne chodila s tenučkými podkovičkami pod očami. Bohužiaľ sa mi to stáva s takmer všetkými špirálami, ale aj tak. Inak sa nedrolí a dažde či sneh zvláda úplne v pohode, ťažkosti má len s potom zmiešaným s teplom. 


V tube je nadštandardných 13.1 ml, ktoré mi zároveň slúžia ako ospravedlnenie za nehoráznu dobu používania. Proste za tých 6 mesiacov to pri mojej spotrebe neminiem. 

Ako celok by som produkt hodnotila na solídnych 80%. Nie je to totálny must-have, ale ak po prečítaní recenzií nemáte nemiestne očakávania, nesklame vás. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára