pondelok 1. septembra 2014

FAVOURITES: August


August bol mesiac príjemných prekvapení. Zvyčajne mám problém vyloviť zo zbierky viac než jeden produkt, ktorý na mne zanechal dojem. Dnes som šla okolo a oni vyskakovali z poličky. :)

ROSE Moisturizing Tonic som si priviezla z dovolenky v Bulharsku ako milý suvenír, pretože mám rada vôňu ich ružovej rady. Vôbec som nečakala funkčnosť či rozdiely v pokožke, ale stalo sa. Večer preskakujem akýkoľvek krém, len sa nastriekam týmto a je to. Ráno zas poslúži na dočistenie pleti. Za mňa 100 bodov.

PURITY VISION kokosový olej som spomínala pár článkov dozadu. Nebudem sa opakovať, snáď len dodám, že ho plánujem do konca septembra vypotrebovať.

HAKURO H51 Buffer Brush bol hlavnou príčinou mini objednávky po tom, ako sa môj milovaný PARSA Foundation Brush doslova rozpadol. Bol to masaker, čo vám budem hovoriť. :) Po poriadnom buffer štetci som pokukovala už celú večnosť, pôvodne som ho plánovala zadovážiť od Zoevy, ale na ich stránke je permanentne vypredaný, tak som hľadala náhradu a som rada, že som sa rozhodla pre Hakuro. Rozhodne sa tešte na recenziu.

Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic by som označila za prekvapenie roka. Miss Sporty stojan v drogérii odušu ignorujem, ale toto bolo výslovné odporúčanie od kolegyne z čias, keď som brigádovala v drogérke, plus som ju v posledných týždňoch zahliadla na viacerých blogoch, kde žala slávu. Vyskúšala som a neľutujem, hoci moja top maskara to nie je, ale keď potrebujem dočasne vyplniť dieru, poslúži.

Catrice Absolute Eye Colour v odtieni 400 My First Copperware Party zaraďujem bez hanby medzi impulzívne nákupy, ktoré mali toľko slušnosti, že sa podarili. Je to teplá hnedá os shimmerom, ktorú s obľubou používam na celé viečko v kombinácii s matným crease tieňom. Opäť, plánujem podrobnejší článok.

Toť byť odo mňa všetko. Čo nadchlo tento mesiac vás? Nezabúdajte, že tipov nie je v kozmetike nikdy dosť. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára