streda 17. septembra 2014

A hlavu mi neodtrhli....


Ako každý mám rešpekt pred predavačkami/lekárnikmi, keď príde na pýtanie vzoriek. Dnes som ale mala veľmi príjemnú skúsenosť v našej lekárni. Prvýkrát som ju zaregistrovala tak storočie po jej vzniku, keď začali predávať kozmetiku Nuxe. Po 2 mesiacoch zbierania odvahy som sa konečne cítila ako Wonder Woman a s relatívne pokojným pulzom vošla dnu. V podstate som bola rozhodnutá odísť s denným krémom na základe internetových recenzií. Vôbec som si nerobila nádeje, že nejaké vzorky majú, nie to ešte, že sa k nim dostanem. Všimla si ma veľmi sympatická mladá magistra, ktorá mi do 40 sekúnd od začiatku konverzácie ponúkla vzorky krému, nad ktorým som sa pozastavila. Naviac som vyfasovala letáčik ich ponuky od tejto značky (pre niekoho zbytočnosť, pre mňa vítaný bonus, pretože sa u nás nepredáva celý sortiment ako na internete). Tá slečna bola tak neskutočne milá, že sa tam po niečo určite vrátim, aj keby to mal byť ich preslávený balzam na pery, ktorý si ma držal v diskrétnej vzdialenosti svojou cenou.



Doma som oba pytlíčky pretransportovala do voľného kelimčatka. Už sa teším na mazanie. :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára