streda 17. septembra 2014

HIMALAYA HERBALS Almond and Cucumber Peel-off Mask (REVIEW)


Pamätáte sa ešte na to, ako som ospevovala Neem mask z tejto rady (recenzia) ?
Nuž, keď som ju vypotrebovala do poslednej kvapky, dostala som chuť vyskúšať ďalšie produkty, a tak som si vybrala zlupovaciu masku na čistenie pleti. V mojej mysli bol cieľ rovnaký: vyčistiť póry na nose. 
Tak a dnes sa pozrieme na to, ako sa vyrovná či nevyrovná svojej predchodkyni....


V skratke: uvoľňuje póry, odstraňuje škvrny a odumreté bunky a popritom stíha tonizovať a vyživovať, hm... Používať by som mala aspoň 1 x týždenne, po aplikácii nechať zaschnúť 15 minút a zlúpnuť.


( zloženie pre chémie-chtivých )


Ako môžte vidieť, maska má čerstvo po vytlačení z tuby tekuto-hutnú formuláciu, ktorá mi strašne pripomína olejovú živicu. Roztiera sa pomerne dobre, len si treba dávať pozor na dávkovanie. Pri prvom použití som aplikovala príliš veľa a maska sa nedala zošúpať, musela som ju krvopotne "zoškrabať". Čo sa parfemácie týka, tak v tomto oddelení má navrch jednoznačne neem mask so svojou bylinkovou arómou. Zlupovačka vonia kyslasto po, nuž.., nakladaných uhorkách. :)

Po nanesení a nadiktovaných 15 minútach sa dopracujeme k tej zábavnej časti. Musím uznať, že v tomto je zas popredu zlupovačka. Všetko sa dá stiahnuť krásne jedných ťahom (po nanesení vhodného množstva), žiaden bordel pri zmývaní.



A výsledky??


Z obrázka je ťažko niečo vyčítať, preto to zhrniem do slov: účinky mi pripadajú takmer identické ako u neem mask, s tým rozdielom, že táto verzia je šetrnejšia k pokožke. Neem bola proste trochu výraznejšia v oblasti dokonalého zbavovania sa prebytočného mazu. Nečakajte však, že vás ktorákoľvek z nich zbaví čiernych bodiek, to vyžaduje trochu systematického plánovania, no pri pravidelnom používaní krásne zamedzí ich vzniku. 

Celkovo mám po použití pocit čistej pleti a póry sú na pohľad menšie. Z týchto dôvodov masku rada dopĺňam klasickými pásikmi od Essence, o ktorých tu bola tiež v minulosti reč.

ZÁVER
Kúpila by som si ju znova? Asi nie. Po vypotrebovaní sa vrátim k neem-ke, ktorá mi proste sadla viac. Ako ste na tom vy? Máte osvedčené niečo, čo prevrátilo váš svet v tomto smere hore nohami?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára