štvrtok 11. septembra 2014

L´Oreal Sublime Glow (REVIEW)

 S L´Orealom sme starí parťáci. Už roky som nenatrafila na lepšie odličovacie mlieka než tie, čo robí on.

Na verziu pre suchú pokožku som písala ódy TU.
Sublime Glow som po jeho uvedení na trh zaradila do zoznamu: Otestovať. Dnes tu sedím a píšem recenziu na prázdne balenie
s nádejou, že to nie je prvý, ani posledný pokus značky o inovácie.

VZHĽAD, PARFEMÁCIA
Ostrieľaných čističov pleti mlieko po vytlačení z tuby nijako nezaskočí.
Klasická biela farba, jemne tekutejší ráz (môj osobný postreh: mlieka z drogérie vo všeobecnosti zvyknú 
byť tekutejšie než tie z parfumérií) a vcelku prenikavá aróma. Myslite na citrusy, pridajte sladkastý základ a 
tajomstvo šéfkuchára je na svete. Práve vôňa bolo to, čo spomaľovalo moju názorotvorbu. Chvíľami som ju nemohla ani vystáť,
inokedy to bolo príjemné osvieženie na konci dňa. Stále si netrúfam na 100% ju zavrhnúť/odsúhlasiť, preto odorúčam 
v drogérke nenápadne očmuchnúť.


OBAL
Ach jaj. Nepáči sa mi. Určite nad ním vzdychajú tety v drogérii pri dokladaní do regálov, lebo na to je ako stvorený, ale
mne pripomína predčasný skok do budúcnosti. Na druhej strane mu ale musím uznať, že okolie otvoru sa tak ľahko nezašpiní, 
čo je oproti pôvodnej krabičke rozhodne krok vpred.



ODLIČOVANIE
Identické s ostatnými mliekami. Úprimne, ak by nesľubovali rozjasnenie unavenej pleti, tak by som s čistým srdcom napísala,
že ide len o zmenu prebalu a vône. V skratke teda: makeup odlíči bez problémov, pri hrubšej vrstve je ale potrebné 
prejsť tvár minimálne 2x. So špirálou si ale veľmi nerozumie, dá to dosť práce a výsledok aj tak nie je dokonalý.
To u mňa nie je mínus, keďže používam osobitný dvojfázový odličovač.


ROZJASNENIE
Áno a nie. Myslím si, že niečo na tom bude, lebo párkrát som sa pristihla pri tom, ako si obdivujem pleť :D.
Na druhej strane paseku po piatkovej pařbe neučeše ani náhodou. 

ZÁVER
Ak by ste sa ma spýtali, či si ho kúpim znova, odpovedala by som: ,,Nikdy nehovor nikdy." Nepochybujem, že 
sa k mliekam od L´Orealu v budúcnosti vrátim, či to bude konkrétne toto však neviem.
A preveďme si to na percentá: 80% (bolo by to 90% nebyť tej vône)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára