pondelok 1. septembra 2014

Can’t say I’m impressed...

 Baby, prezraďte mi, prosím, čo robíte s vecami, ktoré vám vôbec nesadli, ale vyhodiť ich nepripadá v úvahu, lebo potom by si človek musel priznať (míľový) prešľap?

Mňa nič nenapadlo, tak si idem vyventilovať pocity sem, na blog.

Aby sme si rozumeli, absolútne nepoužiteľné veci u mňa letia bez milosti do koša, ale príležitostne sa nazbiera pár kúskov, ktorých mi prišlo ľúto.



AUSSIE Miracle Moist Shampoo ma mrzí asi najviac. Primárne kvôli cene, ale rozhodne nie len kvôli nej.

Mám ho na poličke v kúpeľni už vyše roka a nedávno som ho začala používať ako sprcháč, len aby som sa dopracovala na dno a mohla ho zahodiť.

Po všetkých ódach na značku a prečítaní úvodného popisku (viď. foto) boli moje očakávania barbarsky rozdrvené. Začnime parfemáciou: retro Hubba Bubba v dych vyrážajúcej koncentrácii..., really? Ja takto voňať proste odmietam, ale bola som ochotná výrok stiahnuť, ak by fungoval. Ale kdeže. Pri prvom umytí som ešte v sprche mala pocit, že sú vlasy vyhladené, ale tento pocit sa stratil hneď po vysušení. Skúšala som ho nespočetnekrát, proste nič. Navyše, ako šampón nestojí za veľa, čiže ak športujete, tak ho musíte kombinovať s niečim silnejším. (A tých 300 ml.... #neverending story)



ALVERDE Repair-Haarbutter
Pomerne čerstvý úlovok, ktorý mi mal opäť pomôcť so suchými vlasmi, čo ma trápili. 

Má zaujímavú konzistenciu, skutočne ako našľahané maslo, ale čo mi to je platné, keď sa z neho na vlasy nalepí len vôňa (opäť žiaden Chanel)? 

Spôsob používania si ma tiež nezískal: buď naniesť 5-10 min pred umytím (po 2 dňoch, 2 dlhých behoch a vypekaní v kuchyni = jediné po čom túžim), alebo vmasírovať  a nechať po (zlepeno-zaschnuté pramene sú predsa in).

Akokoľvek na to pozerám, ja proste nemám šťastie na vlasovú kozmetiku. Držím sa overených značiek a snažím sa neexperimentovať, pretože to v 90% prípadov ľutujem. Na druhej strane moja mamka (mimochodom, Homo Passivus čo sa kozmetiky týka) má šťastie neskutočné. Raz za čas vyskúša niečo z reklamy alebo na odporúčanie kaderníčky a v 90% prípadov to funguje aj na mňa. :D


  Maybellne Color - 40 Tattoo Permanent Taupe
Tak cca pred rokom a pol som fičala na všetkom, čo malo v názve taupe. Proste mi tá farba prišla ako vrchol tzv. understated elegance, a tak som musela mať aj toto konkrétne CT.

Tu musím priznať, že jediné, čo mi na ňom vadí, je odtieň samotný. Proste to nie je taupe, ale obyčajná sivá. Tá naviac nijaké divy pre môj vzhľad nerobí, vyzerám unavene a s kruhmi okolo očí. Toť jediná jeho vina a okrem tej žiadna iná...


NYX Round Lipstick - Summer Love som prihodila do košíka spolu s Hakuro štetcom, pretože som hľadala neutrálnu nude farbu.

A zas som raz netrafila. Nechápem, ako je to možné, lebo pred finálym rozhodnutím som strávila 2 dni v kuse googlovaním swatchov a recenzií.

Na mne je to obyčajná svetlá barbie ružová s nechutným studeným podtónom. Inak je rúž fajn, pekne krémový so solídnou výdržou.


To by bolo na dnes odo mňa všetko. Výhľadovo sa môžete tešiť na pravý opak tohto článku a síce zozbieraných pár podarených nákupov. Majte sa krásne :)

3 komentáre:

  1. No kedze ten sampon ako pises vyssie mas otvoreny vyse roka pochybujem ze je este v zaruke. Ja by som ho vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ho vyše roka preto, lebo nefungoval od začiatku. A nevyhodila som ho kvôli blogu (a, samozrejme, pointe článku = je mi to ľúto). :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Aussie som mala jeden šampón nejaké pre každodenné použitie a bol to môj prvý a posledný, hrozne ma po ňom svrbela vlasová pokožka, plus šampón na môj vkus príšerne žuvačkovo smrdí, nemám tú vôňu rada. A Color Tattoo som si kúpila tiež v nejakom ružovom odtienie, ale viac-mene mi tie tiene stoja doma, pretože sú trblietavé a to ja nemám rada.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť