piatok 5. septembra 2014

What a wonderful day.... (HAUL)


A je to tu. Moja fáza "zaujíma ma len dekoratívka, starostlivosť ostáva v plienkach" sa skončila. Po roku na výške (dlhé noci, skoré rána, výpary v labákoch) som si všimla prvé dôsledky. Svojou troškou do mlyna prispela aj gravitácia a suché obdobia pleti. Tak som začala systematicky šetriť a brigádovať, aby som mohla od základov prestavať svoju skincare routine.

Dnes dorazila druhá polovica, takže sa poďme pozrieť, na aké recenzie sa môžete výhľadovo tešiť.


Podstaty obrázku sú dve: Estée Lauder Advanced Night Repair Serum a Clinique Take the Day Off Cleansing Balm. Sérum bolo niečo, do čoho som za rozhodla investovať najviac. Prečítala som nespočetné recenzie a najlepšie z nich vyšiel práve Advanced Night Repair. Nie je to vyslovene protivrásková záležitosť, zázrak sa má ukrývať v každonočnom upratovaní v pleti po dni plnom UV, znečistenia a voľných radikálov. 

Take the Day Off zvíťazil nad The Body Shop Chamomile Cleansing Butter, ale len preto, lebo nemám zriadený PayPal. Som naň veľmi zvedavá a hrozne ma svrbia prsty. Ostávají mi asi tak 3-4 použitia aktuálneho čistiaceho mlieka, ale potom.....

Zvyšok sú vzorečky (maska a pleťové mlieko Payot a Clinique Moisture Surge). Všetko som objednávala cez el-nino parfémy, pretože mali najlepšie ceny. Vzorky ale neboli zadarmo priložené k nákupu, ale jeho riadnou súčasťou. Ide o tri produkty, ktoré by som rada vyskúšala, plus, v najbližších týždňoch ma čaká behanie medzi ČR a SR, tak mám aspoň postarané o redukciu batožiny. :D



O neskutočne milej magistre (MM) som vám už písala v minulom príspevku. Ako som sľúbila, vrátila som sa tam a odniesla si krém Nuxe (nakoniec iný než som pôvodne plánovala, ale  ja odporúčaniam EssieButton proste verím) a Eucerin AquaPorin očný krém (máta ma od vtedy, čo ho mamka Káji z PlumFoolery spomenula ako vhodný pre dvatsiatky).

Zátišie tvoria opäť vzorečky, tentokrát zadarmo (MM ma odhadla :) ). Veľmi ma potešila 30 ml miniatúra micelárky od Nuxe (cestovná sada oficiálne kompletná). Nová rada Eucerinu na atopické miesta na koži tiež nájde uplatnenie. 

Toť byť všetko, snáď len dodám, že sa teším ako malé decko. :) Plus, budem veľmi rada, ak mi dáte vedieť, čo mám pri zrecenzovaní uprednostniť.

Majte sa krásne...
  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára