nedeľa 7. septembra 2014

Kto hľadá, ten nájde


Čauky mňauky, 
dúfam, že sa všetci máte dobre a užívate si prvé dni školy/posledné dni prázdnin. Dnes tu máme recenziu na Alverde tvárenku v odtieni 01 Apricot.
Lícenky ma popravde veľmi neberú, z jednoduchého dôvodu: všetky červené/koralové/ružové a podobné odtiene mi vytvárajú efekt ala rosacea. Je to proste tak. Jediné, čo sa mi na mne páči, je tzv. mauve odtieň a potom béžovo-hnedé na štýl MAC Sincere. Také som však zatiaľ v drogérke nestretla, preto som zatiaľ spokojná s týmto úlovkom.



Nikde na obale som sa nedopátrala objemu, v každom prípade po otvorení by sa mala spotrebovať do 12 mesiacov. Inak má podľa popisu obsahovať turmalínový prášok (podľa mňa čisté placebo, keďže turmalín ako minerál nemá štúdiami podložené účinky na pleť a v stopových množstvách je jeho rozjasňujúci efekt prakticky neviditeľný) a postrádať akúkoľvek parfemáciu.


A teraz k odtieňu. Je to presne to, čo moja bledá pokožka znesie. Dodá nejakú tú farbu, ale výsledok nevyzerá ako purpurové fľaky, ktoré sa mi sem-tam vyhodia pri strese/v suchom a horúcom prostredí. Povedala by som, že ak máte tmavšiu pleť, nebude to to pravé orechové, resp. možno v hrubšej vrstve. V každom prípade odporúčam vyskúšať tester. 


Tak schválne, ktorý prst bol obšťastnený návštevou v produkte? :D Brušká palcov mám kvalitne prekrvené, čiže tvárenku vidno - nevidno. Dokazuje to ale, že naozaj imituje moje prirodzené začervenanie.


A tu máme swatch na belostne bledej rúčke (koniec leta, 3 týždne po dovolenke. Moje melanocyty sú proste naprd.).

Čo sa výdrže týka, žiadna sláva. Lícenka je jemne prášivá, nijak extrémne, len to proste nie je žiaden NARS. Mne osobne to neprekáža, ako som hovorila, siaham po nej sporadicky a záchvat ma väčšinou doobeda prejde, čiže sme synchronizované. 

ZÁVER
Viem, že väčšina ľudí si z nej na zadok nesadne, (ja teda tiež stojím), ale aj tak ju mám rada a nezavrhujem ju. Odporúčala by som ako fool-proof začiatočnícky produkt alebo pre niekoho, kto si, tak ako ja, na lícenky jednoducho nepotrpí. 

1 komentár:

  1. jj podla mna je super pre zaciatocnicky :)

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť